Contact Info / Websites

All 75 audio Reviews


Epidemic FX Epidemic FX

Rated 5 / 5 stars

Wow.

I'd like this a lot more if it had more of a rave sound to it.
Besides that it's... AMAZING!

I like to hear that good rave sound you know?

hahahaha
;)


axeFX responds:

ill put some ravey goodness in my next one BROTHA


E.A.I.(Evil Aggresive Impulse) E.A.I.(Evil Aggresive Impulse)

Rated 5 / 5 stars

I don't even care much for this genre

And I like this song. You did... fantastic. :D

This song really pumps hard and loud. It's hard to hear the synth at some points in the song, but that makes it good hehe. I like the way you fluctuate the main synth in and out and then brickwall it. Sounds good. Keep up the work. You're really an amazing composer.


People find this review helpful!
Dj-Fanta5t1c responds:

ah thank you sir! i remember you but barely O.O thank you for these generous revies ill take a look at your stuff to =D


This Defiance This Defiance

Rated 5 / 5 stars

Gabbergabbergabbergabbergabbergabbergabber

Mmm sounds amazing hehe. I can really feel it hehe. Get bored more often hehe. The grinding effect was a nice dark touch. Nice build at 1:15. Fades in nicely to dark sounding synth. Good song all around. Ooh the ending was nice! :)


People find this review helpful!
Dj-Fanta5t1c responds:

o shit yea. i made that synth super deep just for the shit of it =)


GothTech (Rave Mix) GothTech (Rave Mix)

Rated 5 / 5 stars

Ooooh.

Thumping bass, grinding synth, quick hats. A beautiful raving song so far. I hear a synth solo to hats and claps. Great buildup. Sounded amazing. You've really progressed from what I'm hearing now. You were good back when I came a whole lot, now you're great. Oh dang I got to the end of the song. It was unexpected. Maybe if you remixed it and had a breakdown and made it a tad longer, this song would be a #1. :)

Keep on making music. >:]



Farther Farther

Rated 5 / 5 stars

Great!

Well I haven't seen you for a while hehe.

How have you been?

This song is great. I love the slow, but hard beat. I wow. It just sped up, and is still just as amazing. Great song so far. The synth, hi hats, and bass all work together. I know personally that can be a hard thing to accomplish. To get the same "genre" of sound in your music. I have gigs of samples so it gets difficult hehe. This really sounds good. I applaud you good sir!

;)

I just noticed I've been bobbing my head the whole time haha I didn't even notice it! That's good stuffs right there. :P


People find this review helpful!
Dj-Fanta5t1c responds:

well hey thar! it really has been a long ass while! all my songs i basically use the same samples but change the sounds each time =D. OMG I LET OUT A SECRET XP.

thanks for the kind review! ill take a look at some of your stuff brasky.


[Electric Buzzard 2 g-R] [Electric Buzzard 2 g-R]

Rated 5 / 5 stars

Electric buzzard?

NOW IMMA MEDICAL STUDENT AND I LIKE DA ACCURASY SO JEA ITS NAWT POSSIBUL

...

No really I love this song. It's offbeat and when the hats come in it makes it sound incredible.

The synth choice couldn't be any better.

Try to get your songs longer g. That was always my problem hehe.

And...

That I just kinda sucked :((.



[Dance Mix 5 g-R] [Dance Mix 5 g-R]

Rated 5 / 5 stars

Again amazing

Continue this 'series'. I have all of your Dance Mixes on my voyager. I blast them all the time. I LOVE Dance Mix 3. It rox my sox. And I'm gonna review it saying that too.



[Hard Dance Mix g-R] [Hard Dance Mix g-R]

Rated 5 / 5 stars

unhs unhs unhs unhs

haha I love it.

No really. I really enjoy mixes like this.

Maor plox?



[Hard Dance Mix v2 g-R] [Hard Dance Mix v2 g-R]

Rated 5 / 5 stars

Ummm

I love your stuff.

Babies anyone?

lol.



[Voodoo doll g-R] [Voodoo doll g-R]

Rated 5 / 5 stars

I <3 vox

This song kicks my ass haha.